Pokazywanie postów oznaczonych etykietą moviestarplanet. Pokaż wszystkie posty
Pokazywanie postów oznaczonych etykietą moviestarplanet. Pokaż wszystkie posty

poniedziałek, 31 października 2016

Nowe funkcje na MSP! + Halloweenowy artbook.!

Hej Kochani.! Mamy dzisiaj Halloween.! Z tej okazji postanowiłam wrzucić dla was posta.! 
Zacznijmy od informacji, która bardzo mnie ucieszyła, czyli pojawienie się nowych funkcji na moviestarplanet.! 

Chcąc podarować prezent innemu użytkownikowi, możemy wysyłać nie tylko ubrania czy rzeczy, ale też tła i animacje.! Czy to nie jest wspaniałe?! Kocham ich za to! ♥ Kiedy byłam młodsza, miałam inne konto, na którym nie gram od dawna, ale wtedy tworzyłam dużo filmów i miałam tła, które zostały wycofane z msp, teraz odzyskałem je wszystkie! :D 

Drugą wprowadzoną funkcją wartą pochwały jest podarowanie komuś statusu VIP. Moim zdaniem to świetne, ponieważ jeśli ktoś ma już status VIP i chce dokupić sobie pakiet Diamond to tak naprawdę ten vip, którego dostaje przy zakupie pakietu, marnuje mu się, a dzięki tej funkcji może podarować go komuś innemu i zrobić z tego dobry pożytek. :) 


Lecimy dalej., Strasznie zaskoczyła mnie zmiana aplikacji moviestarplanet na telefony i tablety. Po aktualizacji, pojawiły się tu duże zmiany.. 
Wchodząc w czyjś profil pojawia nam się coś takiego: 
                                     

Pojawia nam się ta osoba w swoim pokoju. U góry jest level, który osiągnęła, obok niej dymek z tekstem "Co teraz robisz?". Zjeżdżając trochę niżej widzimy osoby, które dana osoba ma w najlepszych i w serduszku. Mamy też panel funkcji powyżej :)

Możemy także zobaczyć aktywność danej osoby klikając na pinezkę obok profilu. Wygląda to tak: 


To chyba tyle z funkcji profilowych. Kolejną fajną rzeczą jest to, że kiedy wchodzimy na chat i klikamy na jakiegoś moviestar, pojawia nam się paseczek ustawień, który wygląda tak: 

Można zobaczyć profil osoby, wysłać jej wiadomość i dodać do znajomych w łatwy i szybki sposób ^^
Ale na sam koniec zostawiłam najlepsze.! Wiele osób pisało, że moviestarplanet to gra umożliwiająca tworzenie filmów, czego brakuje im w mobilnej aplikacji gry.. W końcu i te prośby zostały wysłuchane.! 


Tak, dobrze widzicie, pojawiła się funkcja tworzenia i oglądania filmów.! Teraz w każdej chwili możecie kreować ciekawe filmy, które spodobają się waszym przyjaciołom.! 


 Wszystko wygląda tak. Jestem zachwycona nowymi funkcjami i aktualizacją.! Wiele osób tęskni za starą wersją MSP i chciałoby żeby ona powróciła, powstaje wiele artów, w których piszecie, że jeśli będzie dużo love it to moderatorzy to zobaczą i może przywrócą dawną wersję.. Może i zobaczą, ale na pewno nie przywrócą takowej wersji, gdyż za dużo by na tym stracili. Dlatego też starają się  ciągle ulepszać to co jest teraz i powiem szczerze, że idzie im bardzo dobrze. W ostatnim czasie zauważyłam, że na MSP pojawiają się coraz lepsze ubrania, tła, animacje i wiele ulepszeń jak np. ta aktualizacja i funkcje przedstawione powyżej, są świetne.! 

W dalszej części posta chciałabym wam pokazać pewien artbook. Zrobiłam przegląd halloweenowych artbooków i znalazłam jeden, który naprawdę mi się spodobał. Jeszcze ta mroczna muzyka w tle, świetny :33

 Artbook'a wykonała Fausta ToJa

Chciałam wstawić tu jeszcze wywiad, ale myślę, że będzie troszkę za długo więc pojawi się on w najbliższym czasie na blogu. Dziękuję tym co zostali do końca mojej notki :D 
A co wy myślicie o nowych funkcjach? Jak wam się podobają? Komentujcie, obserwujcie kochani.!

Żegnam się z wami w ten Halloweenowy wieczór misiaki. Do następnego.! ♥ /aleksandra11kot










2 Triki na MSP

Ohayo!
Dziś przedstawię wam 2 triki na MSP. Mam nadzieję, że post się spodoba. Przepraszam, jeśli są bardzo znane.


Pierwszy trik: logging out.
Tą "sztuczkę" chyba każdy zna. Mimo to postanowiłam, że ją tu dodam. Przydaje się do udawanych włamów na np. yt. Jak to zrobić? To proste! Wystarczy po wpisaniu nicku i hasła kliknąć dwa razy enter.


Drugi trik: szybkie fame.
Nie wiedziałam za bardzo jak to nazwać xd... Po prostu; trik na fame. Tym sposobem bez otwierania jakichkolwiek prezentów czy też robienia zadań wbiłam piąty lvl w pięć minut. Uwaga: po jakimś czasie odbiera fame (tylko trochę). Nawet nie wiem, czy to można uznać jako trik, ale ok. Tak więc jak to wykonać? Otóż już wam piszę: najpierw tworzymy look'a (jeśli mamy jakieś look'i to nie musimy robić). Od razu dodajemy do stwórz i oceń, aby puntów do poziomu było więcej. Wchodzimy w miasto filmów > konkursy > looks. Następnie klikamy w "Zgłoś look do konkursu" kilka razy.  Powinniśmy zauważyć takie okienko:
Normalnie tutorial jak dodawać look'i do konkursu
I oczywiście klikamy w nasz look. Gdy wyjawi nam się boonie z napisem "Look został zgłoszony do konkursu" klikamy "ok". FEJM LEEEECI!!! W taki oto sposób dostajemy fame. Są trzy gwiazdki, każda daje 25, czyli razem 75 fame. Możemy tak robić wiele razy. Tak jak już wcześniej pisałam; po jakimś czasie  zaczyna nam odbierać punkty od lvl'a. Jednak nie wszystkie, które zostały uzbierane tym sposobem.


 Okay, to byłoby już na tyle. Przepraszam, że notka taka krótka. Paa!

Wywiad z rokasnka nuta

Witam was misiaki :3 Kolejny wywiad tym razem z roksanką nuta. Tym razem ja zadałam kilka pytań :D 



Hej :D Czy mogę przeprowadzić wywiad z tobą na bloga Wisienki z MSP.! ?  
Oki :D 
*Od kiedy posiadasz konto na MSP? 
Już od roku. 
*Czy to twoje jedyne konto? 
Tak. 
*Co najbardziej lubisz w tej grze? 
To że można rozmawiać tutaj z różnymi przyjaciółmi i jest w moim typie. 
*Ile czasu przebywasz na MSP? 
Różnie to bywa. Czasami nawet cały dzień. 
*Co w tym czasie najczęściej robisz? 
Rozmawiam z  BFF. 
* Co byś zmieniła w tej grze? 
Żeby nie było limitu prezentów i były tańsze rzeczy w sklepach. 
* Co myślisz o hackach?  
Że są przydatne, jednak niektórzy wykorzystują je na MAXA. 
* Czy kiedykolwiek korzystałaś z jakiegoś? 
Z jednego. 
* Chciałabyś kogoś pozdrowić? 
Tak: karoline zlotke, aleksandre nute, #misia#1716 
To byłoby na tyle dziękuję za udzielenie wywiadu. Niedługo zostanie on umieszczony na blogu :3 

Mam nadzieję, że wywiad wam się podobał, dziękuję rokasnce nucie jeszcze raz, za odpowiedzi na moje pytania :3 ~szeptem111♥

niedziela, 30 października 2016

Wywiad z Kwiatuszek 56052

Hejka kochani.! Dzisiaj mam dla was wywiad z Kwiatuszek 56052 jak już pewnie zdążyliście zauważyć po tytule posta. :3 Postanowiłam zadać jej kilka pytań dotyczących gry, nie przedłużając, zaczynajmy.! 



Hej :) Czy mogę przeprowadzić z tobą wywiad na bloga Wisienki z MSP.! ?
Ok.

♥Od kiedy posiadasz konto na MSP?
Od tego roku.
♥Co najbardziej podoba ci się w tej grze? Czego nie lubisz?
Podobają mi się ubrania oraz stosunek ludzi do mnie. Nie lubię jak ktoś wymusza pozdra, prezenty itp.
♥Jak zazwyczaj spędzasz czas na MSP?
Gram i czatuje ze znaj.
♥Czy masz tu przyjaciół, którzy ci pomagają?
Tak.
♥Czy kiedykolwiek używałaś hacków?
Nie.
♥Jakie są twoje przyszłe plany, cele które chcesz osiągnąć?
Związane z MSP czy realnym życiem?
♥Z moviestarplanet :>
Dorównać np. lvl Juna13(junie13)
♥Jakie zmiany wprowadziłabyś w tej grze? Jakie masz pomysły? 
Żeby np Vip Star Na Rok nie był taki drogi jak jest obecnie.
♥Świetny pomysł :> Jeszcze jakieś?
Żeby nie było limitów prezentów ani grafów.
♥Czy i kiedy planujesz opuścić grę?
Raczej nie.
♥A czy słyszałaś o ostatniej akcji z Królem Shymonem? Co sądzisz o tym, że zgłosił hacka?
Po prostu zgłosił tego hacka był pożytkiem dla innych ludzi a sam używał hacków.

Dziękuję bardzo za wywiad! Niedługo pojawi się on na naszym blogu. Chciałabyś kogoś pozdrowić?
Swoich BFF czyli anka0340 liodor44 kejti <3 i swojego chłopaka Krystian 7789



Jeszcze raz bardzo dziękuję za wywiad i odpowiedź na wszystkie moje pytania!
To by było na tyle w tym poście, do następnego kochani.! /aleksandra11kot ♥







czwartek, 27 października 2016

Pomysł na czwartek #9

Eloo pyśki :3 No to mamy czwartek, a co się z tym wiąże? Nowy motyw na msp.! Nocturnal Circus, który bardzo mi się podoba :33 Ubrania są ładne, dobrze stworzone, można tworzyć wiele pomysłowych looków z nimi w roli głównej (jeden z nich pokażę wam poniżej) Wszystko jest naprawdę śliczne :3 Animacje też mi się spodobały. Do mojego gustu najbardziej przypadła ta z cylindrem i taką "pałeczką" w ręku :D 


Co do tła, dominuje w nim czerwień i beż, ze wstawkami złota oraz granatu. Na pierwszy rzut oka, obraz przedstawia zwykłą arenę cyrkową, ale kiedy przyjrzymy się trybunom, dostrzec można pewną tajemnicę, na krzesełkach siedzą, leżą dziwne postacie, które nadają mrocznego klimatu całej kompozycji. Tło jest ciekawe i świetnie wykonane, kontrast kolorów ładnie wszystko wykańcza. 
Kosztuje 400 sc i nie jest zbyt drogie, patrząc na wykonanie.


No to kochani, zachęcam was do tworzenia looków :33 i to chyba na tyle w tym poście.
Do następnego miśki ♥







niedziela, 23 października 2016

Nowa redaktorka + Stylizacje na halloween!

Ohayo!
Jestem nową redaktorką na tym blogu. Na początek się przedstawię (:

 O MNIE 

Mam na imię Oliwia. Lubię słuchać BTS, EXO lub ogólnie jakiegoś k-pop'u czy też Melanie Martinez. Uwielbiam rysować! Dlatego też rysowanie jest moim hobby. Posiadam kotkę, która wabi się Lusia.

 O MOIM MSP

Grę w MovieStarPlanet rozpoczęłam w kwietniu 2013 roku. Pierwszym kontem, które stworzyłam było Rebeka987698. Na nim gram do teraz. Aktualnie mam 27 lvl, który wbiłam w wakacje.

 O BLOGOWANIU 

Blogować zaczęłam jakieś... 2 lata temu(?) na swoich blogach, które często zostawiałam kilka miesięcy bez postów, zaniedbywałam je, a później usuwałam. Niektóre zostały do teraz, a na jakichś założonych przeze mnie jeszcze piszę. Nie jestem zaawansowana w blogowaniu, ale myślę, że po tych dwóch latach coś tam umiem.



I teraz przechodzimy do drugiej części tego posta, czyli looki na halloween. Starałam się nie używać do nich dużo ubrań z nowego motywu. Zrobiłam dwa looki. Pierwszy:
Jako fryzurę wybrałam dwa kucyki. Są one z motywu "Sweet Dolls", który kocham! Pozostawiłam je w oryginalnej wersji kolorystycznej, gdyż jest ładna. Bluza jest pomarańczowa, nie jestem pewna czy zmieniałam tu barwę, czy raczej pozostawiłam oryginalną. Jest na niej buźka. Bluza chyba miała przypominać dynię, jeśli tak, to przypomina! Ma bardzo fajny krój, nie wiem czy była już bluzka z takim krojem na MSP, jeśli tak, to na pewno zakupię xd! Za spódniczką, którą użyłam do tego look'u kiedyś szalałam. Dodawałam ją do większości strojów. Teraz według mnie jest... przeciętna... Kolor zmieniłam na czarny. Buty na obcasach (tak? obcasach? nie znam się na butach ok) według mnie fajnie wyglądają w tym stroju. Ich kolory zmieniłam na pomarańczowy oraz czarny. Dodatki są następujące: szwy na twarzy oraz rajstopy. Szwy idealnie wpasowują się w tematykę halloween, dlatego też pomyślałam "czemu by ich tu nie dodać?!" i dodałam. Zmieniłam ich kolor na szary. Rajstopy są w oryginalnej wersji kolorystycznej, bardzo mi się podobają. 2/6 rzeczy użyłam z najnowszego motywu. Luk namber tu:
Przepraszam za tatuaże, zapomniałam ściągnąć xd.
Włosy są z motywu "Neon Festival", ostatnio bardzo mi się podobają. Mają przejście kolorystyczne między czarnym a szarym.  Bluzkę z napisem "#CELEBRATE" zmieniłam na kolor czarny. Jest tania, ponieważ kosztuje tylko 50 sc, a ładna. Jako spodnie wybrałam bandaże z krwią. Bandaże zmieniłam na czarne, gdyż w oryginalnej wersji kolorystycznej były białe. Buty to baletki z skarpetkami, na których jest krew. Nie zmieniałam tu kolorów. Według mnie są fajne, tym bardziej, że dodają więcej krwi do spodni. Jako, iż strój musiałam układać drugi raz, nie dodałam żadnych dodatków (nie chciało mi się, ok?). Z nowego motywu wykorzystałam 1/4 rzeczy.


Okay, to byłoby już na tyle w tym poście. Mam nadzieję, że się spodobał. Nowe posty już niebawem! Trzymajcie się cieplutko, paa!
W wolnym czasie chyba zrobię sobie nowe logo xd.

sobota, 22 października 2016

Przywitanie ^^

 Hey :3
Chciałam się przywitać! Jestem na tym blogu od wczoraj i mam nadzieję, że pozostanę na zawsze. Będę starała się wyłapywać jakieś ciekawe tematy, które każdemu się spodobają. Kiedyś sama tworzyłam blogi ale były beznadziejne :/ Liczę na to, że będzie mi się miło prowadziło bloga razem z dziewczynami (#NieZnamIch). To chyba tyle z tego co chciałam powiedzieć... Bayo!! ^-^

A tu kilka zdjęć mojej MovieStar:




piątek, 21 października 2016

Pomysł na czwartek #8

Heeejka misie.! No to mamy następny post z tej serii i przepraszam, że znowu się spóźnia ;-; 
Nie przedłużając, tematem tego tygodnia jest Trick Or Treat. Motyw jest bardzo ciekawy i dobrze wykonany. Ubrań i rzeczy jest dużo a ich jakość jest naprawdę fajna. Ogólnie mówiąc jestem zadowolona z tego motywu i nie mam się do czego przyczepić bo jest świetny ;33 
Więc może przejdźmy do looków. Powstały trzy, ten po środku jest z vip. Pierwszy jest słodki, przechodzą od przebrania halloweenowego, które przedstawia taką niby wróżkę, potem mamy diablicę, a kończy się na samarze, której dodałam skrzydełka kojarzące mi się z kucykami pony ^^ Dodają one uroku całej stylizacji :33



Pokarzę wam jeszcze tło, które jak reszta w tym temacie przypadła mi do gustu. Jest kolorowe i ciekawe, wszystko ładnie się ze sobą komponuje, co sprawia, że z ciekawością się na nie spogląda. Daję duży (+) za ten motyw i czekam na więcej.!! 




Do następnego kochani.! / Any_MY_99 ♥



poniedziałek, 10 października 2016

Nowy pomysł + look z nowego motywu :3

Hejkaa misie :* Tak wiem, nie było pasta wczoraj, ale naprawdę nie dałam rady go wstawić, dlatego piszę go dzisiaj :3 
Myślałam o tym, co możemy wprowadzić na bloga i wpadłam na pomysł, z nową serią :D na razie nie będzie pojawiała się regularnie bo rok szkolny, testy.. Sami wiecie :/ Do tego nie mam laptopa i piszę na telu a to dla mnie małe utrudnienie, dopóki go nie odzyskam posty będą miały słabszą jakość za co bardzo was przepraszam :/
Ale wracjąc do tematu.. Seria mogłaby się nazywać "Totalnie hot vs totalnie not" czy coś takiego.. Ogólnie chodziłoby w niej o to, że chodziłybyśmy z szeptem111 po chatach na msp i wybierały najlepiej ubraną i wyglądającą osobę na msp i tą, która naszym zdaniem wypadła najsłabiej.. Potem wstawiałbyśmy wam tu zdjęcia i opisywały. Moim zdaniem to mogłoby być ciekawe :3 Podoba się wam mój pomysł? 

A tu macie looka na szybko z nowego tematu 'Neon festival' :33 tak wiem, że prawie cały jest w kolorach czarnych, ale bardzio bardzio go lubię, a poza tym na telu jest mi trudno i nawet nie mogłam zdjąć moich unikatów -,- 

Podobają mi się włosy, są takie słodziutkie :33

Pozdrawiam :* ~Any_MY_99



piątek, 23 września 2016

Pomysł na czwartek #7 Tydzień Unikatów!! :D

Heeja słonka! Z góry przepraszam, że post znowu jest w piątek, ale wczoraj miałam bardzo dużo do nauki z rosyjskiego ;-; Swoją drogą, opłacało się bo dostałam 6! Ale to inna historia :D 
A więc na moviestarplanet pojawił się nowy motyw Rares! Fall'16 ! I mamy tydzień unikatów! Jeej! :D I w końcu są serduszka na nogę, jaka ja jestem prze-szczęśliwa! ♥♥♥ Chyba nie muszę wam mówić czy podoba mi się ten motyw bo wiadomo, że taak! ♥ :D'

A to taki unikatowy look :33 







Pozdrawiam was gorąco w tym cudownym tygodniu!~ aleksandra11kot ♥





czwartek, 8 września 2016

Pomysł na czwartek #5

Siemka misie ;3 Jak tam u was? No to mamy czwartek, 8 września 2016 roku, a to oznacza, że na MSP pojawił się nowy temat! Dzięki czemu ja teraz piszę dla was posta z serii Pomysł na czwartek! No to lecimy! :D

Motywem tego tygodnia jest Back to school, czyli powrót do szkoły :3 Ogólnie motyw jest super. Bardzo podobają mi się nowe ubrania i włosy *O* Trafili w mój styl ^^





Na obrazkach powyżej są troszkę pozmieniane kolorki bo tworzyłam sobie looka, to wszystko będzie moje! :D 
A to jeden z moich pomysłów na looka, jak wam się podoba? Ja się zakochałam! ♡

Przejdźmy do rzeczy. Nie jest ich dużo, ale są dobrze wykonane, najbardziej podoba mi się miś *.* 

Animacje są ciekawe i można je tanio kupić :33
Na koniec tło. Przedstawia ono szkołę. Dominują tu kolory szarości i fioletu. Można dostrzec w nim pewną tajemnicę. Jest bardzo ładne i na pewno znajdzie swoje miejsce w wielu z moich filmików :3 

Podsumowując, motyw tego tygodnia jest bardzo fajny i dobrze wykonany, nie znalazłam tu większych zarzutów i powiem (napiszę?) szczerze, że jestem zadowolona, oby tak dalej :33

Dotarliśmy na koniec tego dość długiego posta. Mam nadzieję, że nie zanudziłam was za bardzo.. Do następnego kochani! 
~aleksandra11kot ♡


czwartek, 1 września 2016

Pomysł na czwartek #4

Elo kochani! Z racji tego, że w każdy czwartek miała pojawiać się na naszym blogu seria, w której opisujemy nowy temat na moviestarplanet, piszę już drugi post dla was! ;* (serio potrzebne nam nowe redaktorki bo kto będzie pisał posty jak ja będę udawała, że się uczę, a pani szeptem111 nie będzie się chciało?! ://)

Więc przejdźmy do dzisiejszego motywu! Nazywa się on Monster Catchers, czyli "łapacze potworów". Ubrania są całkiem ładne i dobrze wykonane w porównaniu do wcześniejszych motywów. Pojawiły się słodkie bluzy i takie urocze uszka ^^ Natomiast nie postarali się tworząc włosy jak i buty -,-

Z rzeczy pojawiło się dużo potworków. Mi najbardziej podoba się taki maleńki żłóciutki za diamenty (chyba Yellowbal czy jakoś tak) taki kawaii ♡

Co do tła, jest ładne, w żywych, letnich kolorach, ale nie zachwyciło mnie jego wykonanie..
 
A oto look z nowego motywu. Znajduje się na nim moviestar ubrana w taką słodziaśną  biało-bordową bluzę z uszkami, czarne rajstopki ze spódniczką (?) i bordowe długie buty. Na głowie ma śmiechowo upięte blond włosy *.* 
Całość jest cute i kosztuje 2475 sc. 

No to dotrwaliśmy do końca posta. A teraz idę pakować zeszyty do szkoły.. Ach, jak się cieszę! Że aż wcale ;_; 
To do następnego! ;* ~aleksandra11kot ♡


1 września! Look na rozpoczęcie roku! ♡

Hejkaa misie ♡ No i wakacje się skończyły ;_; Jak wam minęło rozpoczęcie roku? Nasze skończyło się dość pozytywnie, aż zmotywowało mnie do nauki :P No ale trzecia gimnazjum wita, testy same się nie zdadzą :/ 
A wy, do której klasy teraz idziecie? 
Przygotowałam dla was look inspirowany tym pierwszym dniem szkoły :33 (z góry przepraszam za jakość, look robiony na telefonie ;_; )
Moja moviestar ubrana jest w białą bluzkę z długim rękawem, odkrywającą lekko brzuch. Na rękawach, wzdłuż ramion, znajdują się otworki. A na szyi ma czarny kołnierzyk (tak? Nie wiem jak mam to nazwać..)
Ubrałam ją także w czarną rozkloszowaną spódniczkę, sięgającą do połowy ud.
Na nogach ma czarne buty na platformie, zapinane na klamrę, znajdującą się z boku buta. Moim zdaniem są śliczne *.* 
Całość podkreślają piękne długie włosy w kolorze ciemnego blondu z rozjaśnionymi końcówkami. Długie fale rozpuszczonych włosów upiększają dwa zwinięte pasma z obu stron głowy, które spięte są z tyłu co dodaje uroku całej fryzurze :33

Look bardzo mi się podoba, jest słodki i dziewczęcy *O*

No to chyba tyle.. Na koniec chciałabym wam życzyć wytrwałości i motywacji na kolejne 10 miesięcy nauki. Do następnego! ~aleksandra11kot ♡