Witajcie misie :* Jak tam pierwszy dzień po rozpoczęciu roku szkolnego? U mnie niestety czar pozytywnego nastawienia, oraz myślenia zginą marnie :( Ja już chcę koniec roku...
Dzisiaj był luz w szkole, pierwsze lekcje zapoznawcze, ale jak to w 3 gimnazjum, zaraz się zacznie. Testy, testy i jeszcze raz testy... Nienawidzę szkoły :( A wy? Dajcie znać w komentarzu i napiszcie, jak u was wyglądał pierwszy dzień nauki.
Jak widzicie zrobiłam looka, taki na dobre rozpoczęcie weekendu !!! ~ szeptem111

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz